Deelnemen aan marktonderzoek

    Uw mening telt. Onze opdrachtgevers horen die graag. Het geeft ze het noodzakelijke inzicht voordat ze een nieuw product op de markt brengen, een verpakking veranderen of een nieuwe reclame op televisie lanceren, om maar eens een paar voorbeelden te noemen. Voor deze marktonderzoeken zijn wij voortdurend op zoek naar respondenten die het leuk vinden om hun mening te geven over bepaalde producten, merken, diensten of reclames. Deelnemen kan van 8 tot 80 jaar. Uiteraard staat hier een goede financiële vergoeding tegenover.

Voorbeeld 1

  Een televisieprogramma is van plan de opzet van een programma te veranderen, maar wil eerst weten hoe de kijker dat ziet.

Voorbeeld 2

  Een producent van verzorgingsmiddelen is van plan een nieuwe shampoo op de markt te brengen en wil weten hoe de consument dat ondergaat.

Voorbeeld 3

  Een reclamebureau bedenkt een nieuwe commercial, maar wil eerst weten hoe de consument die ervaart. Er zijn verschillende soorten onderzoeken waaraan u mee kunt doen, zoals:
  • een individueel gesprek (1:1 met de onderzoeker);
  • een groepsgesprek (dat kan variëren van 4 tot 8 respondenten samen met de onderzoeker);
  • in-home visits (de onderzoeker komt bij u thuis);
  • workshops;
  • go-shoppings (de onderzoeker gaat mee naar de winkel).
Lijkt het u leuk om mee te doen aan dit soort marktonderzoeken, schrijf u dan nu in! Lees hiervoor bijgaande spelregels goed door.

Heeft u die frisse blik die onze opdrachtgevers zoeken?